• Startsida
  • Dansa själv....:(

    hej era små skruttar!
    Vi har hål just nu och det är inte jätte kul kan jag säga,, för om vi hade haft den dumma No:n nu ist och haft idrotten direkt efter så hade vi ju fan hunnit med tidiga bussen :(
    Men det är väl sånt man får stå ut med här i livet... hahah men sen blir det att byta om för att dansa upp den dumma dansen för Micken och Natta är ju inte här idag så jag får visa upp den alldelse själv, och sen kanske vi får visa upp den igen på Onsadg om Natta kommer till skolan.
    Men iaf ikväll blir det att träna 3 timmar som vanligt, så himmla skönt har längtat kan jag säga,, träna ju inte något igår, kan ju säga att det var himmla skönt att bara ligga i soffan hela dagen eftersom jag inre har gjort det på flera dagar men det känns ändå inte alls bra ;) hahah!
    Men nu pallar jag inte blogga mer så vi kanske hörs snart.. byebye :)
    Natta och jag när vi dansar :D
    kram kram :)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0