• Startsida
  • .

    Tjabba tjena hallllllååå ! :) hahahhaha xD
    Men aa sitter just nu och väntar på att skolan ska börjar, ganska slapp dag idag kan jag säga eftersom vi börjar kl halv 11 och slutar halv 4! Men sen efter skolan blir det hem och packa fina väskan och sedan draaaa till den otroligt roliga badmintonträningen som jag älskar så mkt. Det blir nog inte så mkt övningar idag eftersom jag körde jätte hårt både i går och i Tisdags (igår körde jag bara singlar mot seniorkillar)
    Men kan ju säga att det är ganska skönt att dom har satt betygen nu :D jag är nog nästan helt bombis att jag kommer få VG i idrott :D och i några fler ämnen men det får ni höra mer im när jag har fått betygen! :)
    Men är ungefär säääähääääärrrr taggad inför i helgen, trodde ju inte att bästiisen Sandrii och jag skulle få köra det här serispelat men båda Nea och Malin är skadade så det passade bra att vi hoppade in lixom  :D är ju fett glad för det men det suger ju förstås att Nea och Malin är skadade men vi får hoppas att dom kryar på sig! :)
    hahahah natta måste ju oxå få ta sina egopix ibland...
    jaaaaaag! :)
    kram

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0