• Startsida
  • Förlåt för dålig uppdatering..

    Hej och hå tror jag..

    Aa iaf känns som om jag borde berätta vrf varken Bella eller jag har bloggat sen i torsdags,, anledningen är att jag har vrait hemma hos Bella i helgen och sen åkte jag driket till min andra kompis som bor brevid bella typ eller ja dom bor iaf gansk nära varandra låååååångt ute i skogen ;)

    och dom har inte något snabbt internet alls,, det är as segt! haha men det är väl sånt man får stå ut med om man väljer att bo där ute,, men men ingen av dom verkar lida speciellt mkt (till skillnad från vad jag skulle göra)

    Men kan ju berätta att bella har världens söööötaste liten katt.. bara helt underbar :D :love:

    Men igår var jag iaf med familjen hos Amelie vi käkade jubord och hade väldigt kul spelade en massa spela och höll på ;)

    Men nu blir det nog att värma en lussebulle och se på TinTin (öhh staving?) med lillebror ;)




    öhh fanns inte så många bilder på denna dator men aa här har ni en fiin sommarbild iaf... ;) :love:

    Kram,, Kram //


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0