• Startsida
  • Julklappiiiiisar :D

    Allså jag är så hemskt ledsen för att jag inte har bloggat något, men har haft fullt upp hela helgen för i Lördags så var det seriespel hemma i lkpg :D gick hiiimla bra vann allt och därmed ligger vi kvar på samma plats i serien allså 3a :D
    Och sedan  på kvällen drog jag direkt till Allis för att träffa tjejkompisarna och soooova där :D Ganska kul, och sedan på söndagen drog ja tbx till badmintonhallen (mitt andra hem)
    Och idag har jag varit på stan med Mp och köpt julklappppiiisar till min lillasyster Nea och bästiiisen Amelie :love:
    Kan säga att jag blev riktigt nöjd med dom klappiiiisarna ! :D
    Men nu ska ja bara chilla lite och se på tv,, byebye! ha en fortsatt tervlig dag :)
    Men nu ska ni få en riktigt myyiig bild på våran fiina julgran som vi klädde förut och alla frestande klapppiisar :D
    Lite suddig bild jag vet,, men men :)
    Kram

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0