• Startsida
  • Jullov!

    Åhhh ja tror ja dör,, är så himmla glad! Äntligen är det jullov!! :D
    Och hela jullovet har börjat så underbart perfekt,, för ja fick också VG i slöjd denna termin, det gjorde mitt jullov ! :D :D
    Men iaf just nu sitter jag i mitt "städade" rum och lyssnar på julmusik och myser med den sötaste katten man kan ha! :thumbup: :love:
    Älskar min lilla Lukas! :D
    Det ända negativa är väl att man blir riktigt hårig ;) hahahah :D
    Men fick lite fina julklappar av Amlie och Mp förut oxå,, av Mp fick ja ett jäätttttte gulligt halsband med ett hjärta på och 1 par örhängen som var super fiiina! :love:
    Och av Amlie fick jag ett helt underbart örhänge, har verkligen önskat mig ett sånt! eller ja, jag har inte sagt det till nån men tydligen visst hon det ;) men iaf så köpte jag nästan ett lika dant örhänge till henna ;) hahah lite fail blev det :D
    Det översta örhänget är från Mp och det nedersta är från Amelie :D
    Meeee todayyyyy! :D
    Många julkramar//

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0