• Startsida
  • klar med dansen! :D

    Hej hopp gummi snopp! :)
    haha jag vet att jag är lite knäpp idag men är lite hyper så aa det får i stå ut med! ;) men det har varit en helt okej dag idag, fast vi har såklart haft en massa tråkiga lektioner men det är la sånt man får stå ut med.
    Nu är det dock bara 2 lektioner kvar och sista lektionen ska Natta och jag träna på våran dans,, kan ju säga att jag är ganska stolt att våran dans är klar men inte bellas! mohahhahaha xD
    haha men vi tänker ju inre visa upp våran för klassen eftersom den är alldelse för töntig för det ! :thumbdown: men nu blir det att ha Ps -.- fett tråkigt jag vet men måste jobba :(
    Bella och jag idag !(väldigt kallet inne) hahaha !xD
    kram

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0