• Startsida
  • Nöjd med helgens spel!

    Sitter och tråkar i klassrummet just nu,, ska snart ha svenska och sen är det bara Ps kvar och sen slutar vi och då blir det att dra hem med bussen och träna sten hårt hihi :D
    men tänkte berätta en hemsk sak som hände på träningen igår, Linnea körde match mot pappa och helt plöstligt rammla Linnea och skrek jäääätte högt och gräta och hon hade såklart stukat foten igen (skulle inte förvåna mig om hon har darigt av ett ledband) men som vanligt vägrade hon att åka till akuten och kolla,, men hon gåt iaf på kryckor nu,, det ända som är lite posetvivt med det (jag vet att det låter fett elakt men men) är att jag och Sandrii kommer att få köra seriespelet hemma ist!
    Men kan ju berätta att helgens spela gick helt okej,, Mattias och jag vann den första mixten mot 2 st som vi faktis trodde att vi skulle förlora mot, så det var posetvit, vi spelade riktigt bra oxå kan jag säga! :) men sen mötte vi några som är as bra killen var typ 5a i sverige eller nått, och plus att han var ganska snygg så han dritraherade mig,, hahhahahahaha xD
    haha men min första singel gick ganska bra vann den i 2 raka och min andra singel var dock lite sämre,, spelade uselt första sett och andra hade jag dock 2 settbollar men sån som jag äe så sumpa jag det såklart :thumbdown:
    Och dubbeln gick väldigt dåligt,, hade inte så mkt att sätta i mot för dom spela inte så mkt på mig mest på min partner, så jag kunde tyvär inte göra så mkt.
    men nu börjar våran svenska så vi hörs såklart snart igen! :love:
    Lilla jag idag ! :D
    Flumm jag ! :D

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0