• Startsida
  • .

    hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda unge vara glad...
    Ja just det gör ja nu,, sitter och lyssnar på julmusik och har tråkigt,, och nej det är inte det roligaste kan jag berätta, finns roligare saker.
    Men iaf så har både jag och Bella varit i skolan idag och ja,, kan väl säga att det var precis som en vanlig skoldag, inte spciellt kul men som vanligt kul att träffa kompisar och extra kul var det såklart att natta kom idag igen! :D
    Och kan berätta att i morgon händer en hemsk sak.... ja ska till Tandläkaren och dra ut en tand :(
    Åhhhh ja kommer dööö..!! :(
    Aja som tur är så är det en mjölktand som inte har låsnat för den tanden som är under har börjat komma men den kom lite snett så roten på mjölktanden lossnade inte helt och den är typ omöjlig att rubba... Men jag får hoppas att det inte känns något alls! :(
    men men just nu funderar jag faktisk på att träna lite,, jag vet visst är det ganska fantastiskt så lat som jag äe,, men ja känner att jag måste det är ju ändå serie i helgen..
    Men nu är det jag som intev vill blogga mer så hejdå ;)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0